Start Diet

/
0 Comments

Hi atkiners =)

Ok

Sebenarnya aku tak tahu macam mana nak mulakan ayat haha. Hmm okay la aku nak cerita sedikit kenapa blog aku berkisar tentang Atkins Diet.

Aku adalah salah seorang pengamal Atkins Diet. Aku kenal Atkins Diet since 2011. Kawan aku yang kenalkan. I'm very excited to know all about Atkins Diet because my friend lost 8 kg within one month!! Masa tu ternganga la juga haha. Akhirnya aku jadi member Kelab Diet Atkins Malaysia.

First time aku cuba Atkins Diet aku hilang 3 kg dalam masa 5 hari. Memang gila. Oleh kerana aku asyik pening-pening aku pon stop Atkins Diet T.T Bermula dari situ aku dapat satu penyakit. Penyakit Atkiners Jadian. You know what I mean right? Dalam seminggu 2 hari amalkan Atkins Diet baki 5 hari lagi aku melantak sesuka hati tanpa batasan T.T

So today..


I dah tanam azam

Esok

14 October 2015
(Awal Muharam)

I WANT TO START ATKINS DIET!

haha.

It's sounds funny but I'm serious okay!

and guys wish me luck!

Oh ya one more thing hehe. I will update my blog everyday. I will share with you guys what kind of food I eat and also the exercise I have done. I nak simpan semua kenangan pahit manis yang I akan harungi bersama Atkins bermula esok. Haha.

Tata!


You may also like

No comments: